Μαθήματα
- Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών » Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας » Μεταπτυχιακό
-
ΜάθημαΠρόσβαση
-
MSc in Marketing Analytics - Διπλωματική Εργασία (ME424)Irini Mavromara—
-
Msc in Marketing Analytics Πλήρους Φοίτησης - Αναλυτική κειμένου και εξόρυξη διαδικτύου για μάρκετινγκ (ME427)ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΛΑΠΠΑΣ
-
MSc in Marketing Analytics Πλήρους Φοίτησης - Τεχνητή Νοημοσύνη και Μηχανική Μάθηση με Εφαρμογές στο Μάρκετινγκ (ME425)STELIOS TSAFARAKIS—
-
MSc in Marketing Analytics Πλήρους Φοίτησης- Αναλυτική Ψηφιακού Μάρκετινγκ (ME422)ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΡΟΣΟΣ, ΣΕΡΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ—
-
MSc in Marketing Analytics, Full Time - Αναλυτική Μάρκετινγκ Κοινωνικών Μέσων (πληρους φοίτησης) (ME420)ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΛΑΠΠΑΣ
-
MSc in Marketing Analytics, Part Time - Αναλυτική Μάρκετινγκ Κοινωνικών Μέσων (Μερικής Φοίτησης) (ME420)ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΛΑΠΠΑΣ
-
MSc in Marketing Analytics, Αρχές Μάρκετινγκ για Αναλυτές (ME417)ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΗΝΤΟΥΝΑΣ
-
MSc in Marketing Analytics, Επιλογής - Πολυμεταβλητή ανάλυση με εφαρμογές μάρκετινγκ (ME429)ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ—
-
MSc in Marketing Analytics, Επιλογής - Προηγμένη Συμπεριφορά Καταναλωτή (ME430)ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΛΤΑΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ—
-
MSc in Marketing Analytics, Επιλογής - Προηγμένη Ψηφιακή Αναλυτική και Βελτιστοποίηση (ME450)ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΡΟΣΟΣ
-
MSc in Marketing Analytics, Μάθημα Επιλογής "Προηγμένη Διοίκηση Προϊόντος και Μάρκας" (ME449)ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΑΡΓΟΥΣΛΙΔΗΣ
-
MSc in Marketing Analytics, Μερικής Φοίτησης - Αναλυτική για αποφάσεις μάρκετινγκ (ME444)Panagiotis Repousis—
-
MSc in Marketing Analytics, Μερικής φοίτησης - Αναλυτική Ψηφιακού Μάρκετινγκ (ME435)Sergios Dimitriadis, Dimitris Drosos—
-
MSc in Marketing Analytics, Μερικής φοίτησης - Τεχνητή Νοημοσύνη και Μηχανική Μάθηση με Εφαρμογές στο Μάρκετινγκ (ME443)STELIOS TSAFARAKIS—
-
MSc in Marketing Analytics, Μερικής Φοίτησης, Αναλυτική κειμένου & εξόρυξη διαδικτύου για μάρκετινγκ (ME446)Καθηγητής Νικόλαος Κορφιάτης—
-
MSc in Marketing Analytics, Πλήρους Φοίτησης - Αναλυτική για Αποφάσεις Μάρκετινγκ (ME426)Panagiotis Repousis—
-
MSc in Marketing Analytics: Quantitative Marketing Models - Ποσοτικά Υποδείγματα Μάρκετινγκ (Τμήμα πλήρους φοίτησης) (ME421)ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΛΤΑΣ
-
MSc M&C (full-time) | SPSS (ME328)Μπαλαφούτης Ηλίας—
-
MSc M&C (full-time) | Διαφήμιση & Επικοινωνία (ME254)Φλώρα Κοκκινάκη—
-
MSc M&C (full-time) | Διεθνές Μάρκετινγκ (51110)Διονύσης Σκαρμέας—
-
MSc M&C (full-time) | Έρευνα Μάρκετινγκ (ME220)ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ—
-
MSc M&C (full-time) | Μάρκετινγκ (ME316)Κωστής Ήντουνας
-
MSc M&C (full-time) | Σεμινάριο συγγραφής διπλωματικής εργασίας (ME352)Διονύσιος Σκαρμέας—
-
MSc M&C (full-time) | Στρατηγική Προϊόντος (ME247)Πάρις Αργουσλίδης—
-
MSc M&C (full-time) | Στρατηγικό Μάρκετινγκ (ME386)ΒΛΑΣΙΟΣ ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ—
-
MSc M&C (full-time) | Συμπεριφορά Καταναλωτή (ME318)Γεώργιος Μπάλτας
-
MSc M&C (full-time) | Ψηφιακό Μάρκετινγκ (ME405)Dimitris Drosos—
-
MSc M&C (full-time) |Αναλυτική Μάρκετινγκ και Διαδικτύου (ME397)ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΕΠΟΥΣΗΣ—
-
MSc M&C (part-time) | SPSS (ME249)Μπαλαφούτης Ηλίας—
-
MSc M&C (part-time) | Αναλυτική Μάρκετινγκ και Διαδικτύου (ME396)ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΕΠΟΥΣΗΣ—
-
MSc M&C (part-time) | Διαφήμιση & Επικοινωνία (ME243)Φλώρα Κοκκινάκη—
-
MSc M&C (part-time) | Έρευνα Μάρκετινγκ (ME385)ΒΛΑΣΙΟΣ ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ—
-
MSc M&C (part-time) | Μάρκετινγκ (ME228)Κωστής Ήντουνας
-
MSc M&C (part-time) | Σεμινάριο συγγραφής διπλωματικής εργασίας (ME323)Διονύσιος Σκαρμέας—
-
MSc M&C (part-time) | Στρατηγική Προϊόντος (ME217)Πάρις Αργουσλίδης—
-
MSc M&C (part-time) | Στρατηγικό Μάρκετινγκ (ME387)ΒΛΑΣΙΟΣ ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ—
-
MSc M&C (part-time) | Συμπεριφορά Καταναλωτή (ME324)ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΛΤΑΣ
-
MSc M&C (part-time) |Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Κοινωνικά Δίκτυα (ME395)ΣΕΡΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ
-
MSc M&C full & part time | Διπλωματική Εργασία (ME393)Irini Mavromara—
-
MSc M&C full & part time |Διοίκηση Πωλήσεων (επιλογής) (ME468)Konstantinos Lionakis—
-
MSc M&C full & part time |Ταξίδι και Εμπειρία Πελάτη (ME461)ΚΑΛΥΨΩ ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ—
-
MSc M&C International | International Marketing (ME320)Dionysis Skarmeas, Paris Argouslidis—
-
MSc M&C International | Advertising and Communication (ME255)FLORA KOKKINAKI—
-
MSc M&C International | AI & Marketing Seminar (ME472)D. Skarmeas, T. Lappas, K. Kaminakis
-
MSc M&C International | Brand Management (ME462)Charalampos Saridakis
-
MSc M&C International | Business Strategy (ME441)Dimitris Manolopoulos—
-
MSc M&C International | Consumer Behavior across Cultures (ME384)KALIPSO KARANTINOU—
-
MSc M&C International | Digital Marketing I (ME455)Dimitris Drossos
-
MSc M&C International | Digital Marketing II (ME463)Dimitris Drossos
-
MSc M&C International | Entrepreneurship and Innovation (ME357)Salavou Helen (ΣΑΛΑΒΟΥ ΕΛΕΝΗ) Gkypali Areti (ΓΚΥΠΑΛΗ ΑΡΕΤΗ)—
-
MSc M&C International | Fashion & Luxury Marketing (elective) (ME467)Christina Giakoumaki—
-
MSc M&C International | Fundamentals of Marketing (ME453)Kostas Kaminakis
-
MSc M&C International | Marketing Research (ME231)Charalampos Saridakis—
-
MSc M&C International | Master Thesis (ME276)Paris Argouslidis, Dionysis Skarmeas—
-
MSc M&C International | Negotiations (ME460)Flora Kokkinaki—
-
MSc M&C International I Customer Journey and Experience (ME474)KALIPSO KARANTINOU—
-
MSc M&E (full time) | Σεμινάριο AI & Marketing (ME471)Δ. Σκαρμέας, Θ. Λάππας, Κ. Καμινάκης—
-
MSc M&E full & part time | Επιχειρηματικότητα & Καινοτομία (επιλογής) (ME469)Αρετή Γκυπάλη—
-
MSc Marketing Analytics -Ποσοτικά Υποδείγματα Μάρκετινγκ, Μερικής Φοίτησης (ME437)ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΛΤΑΣ
-
MSc Marketing Analytics -Προηγμένη ποσοτική έρευνα καταναλωτή, Μερικής Φοίτησης (ME433)ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΛΤΑΣ
-
Sales & Marketing Management (HR executive) (ME240)Panagopoulos Nikolaos—
-
Sales Management MSc (MENT Executive & FT) (ME127)Panagopoulos Nikolaos—
-
Thesis (ME473)CHRISTINA GIAKOUMAKI
-
Διεθνές Μάρκετινγκ-ΜΒΑ (ME340)Κατσικέα Ευαγγελία
-
Διοίκηση Αλλαγών-Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη ΔΑΔ (ME258)Βακόλα Μαρία
-
Διοίκηση Ποιότητας (ME355)KLEOPATRA NTELIOY—
-
Ειδικά Θέματα Οργανωσιακής Συμπεριφοράς και Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού (M84203p)Βέρα Λαζανάκη
-
Επιχειρηματική Καινοτομία MSc in HRM (ME452)ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΑΝΟΣ
-
Ερευνητικές Μέθοδοι Ι - Διδακτορικό Πρόγραμμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας (ME248)Φλώρα Κοκκινάκη - Διονύσης Σκαρμέας,—
-
Ερευνητικές Μέθοδοι ΙΙ - Διδακτορικό Πρόγραμμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας (ME282)Διονύσης Σκαρμέας, Φλώρα Κοκκινάκη, Καλυψώ Καραντινού—
-
Λογιστική (ME241)Koen Sandra
-
Οργανωσιακή Ψυχολογία και Οργανωσιακή Συμπεριφορά ()KONSTANTINA GEORGIOY; EIRINI TSACHOURIDI
-
ΠΜΣ Μ&Ε Βιομηχανικό (Β2Β) Μάρκετινγκ (ME459)ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΗΝΤΟΥΝΑΣ—
-
ΠΜΣΜ&Ε | Σεμινάριο Πτυχές Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής στο Μάρκετινγκ (ME475)Thodoris Kounadeas—
-
Προγραμματισμός ΑΔ & Διαχείριση Ταλέντου (ΜΠΣ ΔΑΔ) - Τμήμα Μερικής Φοίτησης (ME438)FOTEINI KRAVARITI
-
Προηγμένη Ποσοτική Έρευνα Καταναλωτή (ME477)ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΛΤΑΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ
-
Προπαρασκευαστικό μάθημα "Εισαγωγή στην ανάλυση δεδομένων" - ΠΜΣ Αναλυτικής Μάρκετινγκ (ME476)ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΛΤΑΣ
-
Στοιχεία Προγραμματισμού με Python (ME431)ΣΠΗΛΙΟΣ ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ—
-
Στοιχεία Προγραμματισμού με Python [PT] (ME432)ΣΠΗΛΙΟΣ ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ—