Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

MSc M&C (part-time) | Συμπεριφορά Καταναλωτή

(ME324) -  ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΛΤΑΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Το σύγγραμμα του μαθήματος είναι  το εξής:

Γ. Μπάλτας, Π. Παπασταθοπούλου (2021). Συμπεριφορά Καταναλωτή. Εκδόσεις Rosili, Αθήνα.

Η εξεταστέα ύλη είναι  τα κεφάλαια 1, 2, 3, 5, 6, 7, 9, 10, 12.

Σκοπός του μαθήματος είναι η παρουσίαση, ανάλυση και κατανόηση του θεωρητικού και εμπειρικού πλαισίου της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή. Συγκεκριμένα, στο μάθημα εξετάζεται η σχέση μεταξύ Συμπεριφοράς Καταναλωτή και άλλων επιστημονικών κλάδων όπως η Ψυχολογία και η Οικονομική Επιστήμη, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη στενή συνάφεια μεταξύ της Συμπεριφοράς Καταναλωτή και του Μάρκετινγκ. Εξετάζονται και αναλύονται οι ψυχολογικές διαδικασίες που καθορίζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών ως μεμονωμένα άτομα (π.χ. αντίληψη, στάσεις), ο ρόλος κοινωνικών και πολιτισμικών παραγόντων (π.χ. ομάδες αναφοράς, επιδράσεις της κουλτούρας) καθώς και οι διαδικασίες λήψης αποφάσεων (π.χ. τύποι λήψης αγοραστικών αποφάσεων και τύποι αγοραστικής συμπεριφοράς). Επίσης, εξετάζονται και θέματα όπως η εξελικτική θεώρηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και η προστασία του καταναλωτή. 

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα πρέπει:

§  Να γνωρίζουν και να κατανοούν τις ψυχολογικές και κοινωνικές διαδικασίες που κατευθύνουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την απόκριση τους στις ενέργειες μάρκετινγκ .

§  Να μπορούν να αξιολογήσουν τη συμβολή διαφορετικών θεωρητικών προσεγγίσεων στη μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς.

§  Να κατανοούν τη στενή σχέση μεταξύ Συμπεριφοράς Καταναλωτή και Μάρκετινγκ και να μπορούν να αξιοποιήσουν κατάλληλα τα διαθέσιμα θεωρητικά και εμπειρικά εργαλεία.

§  Να είναι σε θέση να σχεδιάσουν  ενέργειες μάρκετινγκ λαμβάνοντας υπόψη και προβλέποντας  τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2014