Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

MSc Marketing Analytics -Ποσοτικά Υποδείγματα Μάρκετινγκ, Μερικής Φοίτησης

(ME437) -  ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΛΤΑΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα «Ποσοτικά Yποδείγματα Mάρκετινγκ» εισάγει τους σπουδαστές στο πεδίο των ποσοτικών υποδειγμάτων με έμφαση στα μικροοικονομετρικά μοντέλα (microeconometric models) και τις εφαρμογές τους στο μάρκετινγκ. Περιλαμβάνονται ποσοτικά μοντέλα για διάφορα είδη εξαρτημένων μεταβλητών όπως συνεχείς, διατεταγμένες, ποιοτικές, και περιορισμένες εξαρτημένες μεταβλητές. Παρουσιάζονται επίσης υποδείγματα παλινδρόμησης για δεδομένα πάνελ (panel data models). Οι σπουδαστές μαθαίνουν πώς να επιλέγουν, εξειδικεύουν και εφαρμόζουν βασικά και προηγμένα ποσοτικά υποδείγματα σε δεδομένα που δημιουργούνται στον χώρο του μάρκετινγκ.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη, 5 Δεκεμβρίου 2023