Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

MSc M&C (part-time) |Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Κοινωνικά Δίκτυα

(ME395) -  ΣΕΡΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Ένα διαρκώς αυξανόμενο μέρος της στρατηγικής, των ενεργειών και του προϋπολογισμού μάρκετινγκ και επικοινωνίας των επιχειρήσεων αφορά πλέον τα ψηφιακά μέσα. Το μάθημα εστιάζει στην αξιοποίηση αυτών των μέσων καλύπτοντας τα ακόλουθα θέματα: σύγχρονες τάσεις στις ψηφιακές αγορές, στρατηγική μάρκετινγκ και επιχειρηματικά μοντέλα στο διαδίκτυο, συμπεριφορά καταναλωτή στο διαδίκτυο και τα λοιπά ψηφιακά μέσα, ψηφιακό περιεχόμενο (content marketing), Search Engine Optimization, διαφήμιση και προώθηση στα ψηφιακά μέσα (search, display κ.α.), e-mailing, affiliation, χρήση και δυνατότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις επιχειρήσεις, μέτρηση αποτελεσματικότητας (Web metrics & KPIs).

Ημερομηνία δημιουργίας

Τετάρτη, 13 Μαρτίου 2019