Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

MSc Marketing Analytics -Προηγμένη ποσοτική έρευνα καταναλωτή, Μερικής Φοίτησης

(ME433) -  ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΛΤΑΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Σκοπός του συγκεκριμένου μαθήματος είναι να εισάγει τους σπουδαστές στις προηγμένες μεθόδους ποσοτικής έρευνας καταναλωτή που θα τους επιτρέψουν να διερευνήσουν εις βάθος συμπεριφορές και προτιμήσεις. Το μάθημα καλύπτει θέματα όπως πειραματικός σχεδιασμός και ανάλυση πειραματικών δεδομένων, μέθοδοι έρευνας για κατάτμηση της αγοράς και ανάλυση των δεδομένων τους, μέθοδοι για αξιολόγηση χαρακτηριστικών προϊόντων και ανάλυση των δεδομένων τους, μέθοδοι για μέτρηση της εικόνας και της τοποθέτησης μίας μάρκας και ανάλυση των δεδομένων τους και ειδικά θέματα έρευνας καταναλωτή.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τετάρτη, 4 Οκτωβρίου 2023