Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

MSc in Marketing Analytics, Επιλογής - Προηγμένη Ψηφιακή Αναλυτική και Βελτιστοποίηση

(ME450) -  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΡΟΣΟΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος είναι οι φοιτητές να κατανοήσουν την έννοια της βελτιστοποίησης στη στρατηγική και τις τακτικές μάρκετινγκ. Οι φοιτητές θα εξοικειωθούν και θα μάθουν να μετρούν την απόδοση επένδυσης (ROI), την αξία των πελατών για μία επιχείρηση σε βάθος χρόνου, την αποτελεσματικότητα μίας καμπάνιας μάρκετινγκ και στη συνέχεια θα είναι σε θέση να προτείνουν σχετικές στρατηγικές βελτιστοποίησης. Στο μάθημα, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται τα εξής θέματα: (α) Return-On-Investment (ROI) & Return-On-Advertising-Spend (ROAS), (β) Customer Lifetime Value (CLTV), (γ) digital advertising campaigns optimization, (δ) A/B testing καθώς και (ε) attribution models. Οι φοιτητές θα εκτεθούν επίσης στη χρήση διαφόρων εμπορικών εργαλείων για βελτιστοποίηση των διαφημιστικών εκστρατειών σε διαφορετικά κανάλια για search, social, programmatic, κτλ.

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα, 15 Απριλίου 2024