Παρουσίαση/Προβολή

MSc in Marketing Analytics: Quantitative Marketing Models - Ποσοτικά Υποδείγματα Μάρκετινγκ (Τμήμα πλήρους φοίτησης)
(ME421) - ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΛΤΑΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα «Ποσοτικά υποδείγματα μάρκετινγκ» εισάγει στους σπουδαστές στο πεδίο των ποσοτικών υποδειγμάτων με έμφαση στα μικροοικονομετρικά μοντέλα (microeconometric models) και τις εφαρμογές τους στο μάρκετινγκ. Περιλαμβάνονται ποσοτικά μοντέλα για διάφορα είδη εξαρτημένων μεταβλητών όπως συνεχείς, διατεταγμένες, ποιοτικές, και περιορισμένες εξαρτημένες μεταβλητές. Παρουσιάζονται επίσης υποδείγματα παλινδρόμησης για δεδομένα πάνελ (panel data models). Οι σπουδαστές μαθαίνουν πώς να επιλέγουν, εξειδικεύουν και εφαρμόζουν βασικά και προηγμένα ποσοτικά υποδείγματα σε δεδομένα που δημιουργούνται στον χώρο του μάρκετινγκ.
MSc in Marketing Analytics - ΠΜΣ Αναλυτικής Μάρκετινγκ
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2022
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα