EXECUTIVE MBA - Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Konstantinos Lionakis

Περιγραφή

Ο τομέας των υπηρεσιών αποτελεί μια από τις κυρίαρχες και πλέον σημαντικές οικονομικές δυνάμεις σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ παράλληλα οι πρακτικές διοίκησης και μάρκετινγκ στον τομέα αυτό αναπτύσσονται ταχύτατα και εξελίσσονται συνεχώς προκειμένου να αντιμετωπίσουν επιτυχώς τις προκλήσεις που η φύση και η πολυπλοκότητα των υπηρεσιών δημιουργούν.

Την ίδια στιγμή, οι διαστάσεις που έχει λάβει η σπουδαιότητα του προσανατολισμού στην υπηρεσία (servitization) και της λογικής της παροχής υπηρεσιών (servicedominant logic) στο σύνολο των παρεχόμενων αγαθών, καθιστά την κατανόηση της προσέγγισης των υπηρεσιών απαραίτητη για κάθε επιχείρηση σε όλους τους κλάδους δραστηριοποίησης.

Σκοπός του συγκεκριμένου μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τον τρόπο σκέψης των υπηρεσιών (the services way of thinking), τη σπουδαιότητα, το εύρος και την πολυπλοκότητα της εμπειρίας του πελάτη (customer experience), την έννοια και την εφαρμογή της χαρτογράφησης της εμπειρίας του πελάτη (customer journey ma

Περισσότερα  

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις

  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -