4. Πρόγραμμα Μάρκετινγκ

Στόχοι ενότητας

  1. Να γνωρίζει ποια είναι τα στάδια ενός προγράμματος μάρκετινγκ
  2. Να είναι σε θέση να κάνει μια ανάλυση ευκαιριών μάρκετινγκ
  3. Να ξέρει τι περιλαμβάνει ο καθορισμός στρατηγικών μάρκετινγκ
  4. Να μπορεί να σχεδιάσει ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ
  5. Να γνωρίζει ποιες αποφάσεις περιλαμβάνονται στην διοίκηση της προσπάθειας μάρκετινγκ

Λέξεις κλειδιά

  • Πρόγραμμα μάρκετινγκ
  • Ευκαιρίες Marketing
  • Στρατηγικές Marketing