Αρχές Μάρκετινγκ - Open Courses (SBA104)
Ενότητες
1.Εισαγωγή
Στόχοι ενότητας
1.Nα κατανοήσουν την φιλοσοφία του μάρκετινγκ και το τι αυτή περιλαμβάνει και συνεπάγεται.
2.Να γνωρίζουν τι περιέχει ο σχεδιασμός μάρκετινγκ.
3.Να αναγνωρίζουν τα οφέλη του στοχευμένου μάρκετινγκ.
4.Να διαχωρίζουν τι αποφάσεις συνεπάγεται καθένα από τα 4 P του μίγματος μάρκετινγκ.
5.Να καταλάβουν τι περιλαμβάνει η λειτουργία μάρκετινγκ και πως αυτή συνδέεται με τις άλλες λειτουργίες της επιχείρησης.
Λέξεις κλειδιά
- φιλοσοφία μάρκετινγκ
- σχεδιασμός στρατηγικής μάρκετινγκ
- στοχευμένο μάρκετινγκ
- 4P’s
- λειτουργία μάρκετινγκ