Ποιότητα μετάδοσης

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε ύλη σχετιζόμενη με υπηρεσίες καλύτερης προσπάθειας (βασικές τεχνικές αντιμετώπισης της καθυστέρησης και της διαταραχής, εισαγωγή στις τεχνικές αντιμετώπισης της απώλειας χαμηλής καθυστέρησης) και την εγγυημένη ποιότητα υπηρεσίας (απαιτήσεις για υποστήριξη ποιότητας. μηχανισμοί κατηγοριοποίησης, χρονοπρογραμματισμού πακέτων και επιτήρησης ροών, εισαγωγή στις ενοποιημένες υπηρεσίες και τις διαφοροποιημένες υπηρεσίες).

 

Λέξεις κλειδιά: Υπηρεσίες καλύτερης προσπάθειας, εξομάλυνση διαταραχής, πρόσθια διόρθωση λαθών, κατηγοριοποίηση πακέτων, χρονοπρογραμματισμός, επιτήρηση, ενοποιημένες υπηρεσίες, διαφοροποιημένες υπηρεσίες.

Διαφάνειες Διαλέξεων

Ενότητα 20: Υπηρεσίες καλύτερης προσπάθειας
Ενότητα 20: Υπηρεσίες καλύτερης προσπάθειας
Ενότητα 21: Εγγυημένη ποιότητα υπηρεσίας
Ενότητα 21: Εγγυημένη ποιότητα υπηρεσίας

Ασκήσεις

Ενότητα 8: Ποιότητα μετάδοσης

Βιντεοδιαλέξεις

Κεφάλαιο 20: Υπηρεσίες καλύτερης προσπάθειας - Μέρος 0: Περιεχόμενα
Κεφάλαιο 20: Υπηρεσίες καλύτερης προσπάθειας - Μέρος 1: Τι σημαίνει καλύτερη προσπάθεια
Κεφάλαιο 20: Υπηρεσίες καλύτερης προσπάθειας - Μέρος 2: Αντιμετώπιση της καθυστέρησης
Κεφάλαιο 20: Υπηρεσίες καλύτερης προσπάθειας - Μέρος 3: Αντιμετώπιση της απώλειας
Κεφάλαιο 21: Εγγυημένη ποιότητα υπηρεσίας - Μέρος 0: Περιεχόμενα
Κεφάλαιο 21: Εγγυημένη ποιότητα υπηρεσίας - Μέρος 1: Απαιτήσεις ποιότητας υπηρεσίας
Κεφάλαιο 21: Εγγυημένη ποιότητα υπηρεσίας - Μέρος 2: Μηχανισμοί κατηγοριοποίησης
Κεφάλαιο 21: Εγγυημένη ποιότητα υπηρεσίας - Μέρος 3: Χρονοπρογραμματισμός
Κεφάλαιο 21: Εγγυημένη ποιότητα υπηρεσίας - Μέρος 4: Μηχανισμοί επιτήρησης
Κεφάλαιο 21: Εγγυημένη ποιότητα υπηρεσίας - Μέρος 5: Ενοποιημένες υπηρεσίες
Κεφάλαιο 21: Εγγυημένη ποιότητα υπηρεσίας - Μέρος 6: Διαφοροποιημένες υπηρεσίες