Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας
Καθ. Γ. Σιώμκος & Γ. Τσιάμης
Το περιβάλλον των αγορών Υψηλής Τεχνολογίας (Υ/Τ) είναι δυναμικό και σύνθετο. Η λήψη αγοραστικής απόφασης από τους καταναλωτές είναι ιδιαίτερα δύσκολη και δυσχεραίνεται περαιτέρω από τους ακόλουθους παράγοντες και δεδομένα:
ℵ οι ρυθμοί εξέλιξης των τεχνολογιών είναι αξιοσημείωτα μεγάλοι,
ℵ το ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι ασταθές και ευμετάβλητο,
ℵ οι πελάτες φοβούνται την αβεβαιότητα των προϊόντων Υ/Τ
ℵ τα προϊόντα χαρακτηρίζονται από τεχνολογική πολυπλοκότητα
Η τυποποιημένη προσέγγιση στο MKT, τα 4 P’s, πρέπει να τροποποιηθεί ώστε να προσαρμοστεί ανάλογα με την πολυπλοκότητα και το δυναμισμό του περιβάλλοντος της Υ/Τ στο οποίο πραγματοποιούνται οι δραστηριότητες MKT.
Στόχος των μαθημάτων (συναντήσεων), επομένως, είναι η παροχή ενός πλαισίου για τις στρατηγικές και τις αποφάσεις ΜΚΤ στο περιβάλλον της Υ/Τ. Προϋπόθεση για αυτήν τη σειρά μαθημάτων αποτελεί μια επαρκής κατανόηση των αρχών του ΜΚΤ, των στρατηγικών του και της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Η σειρά μαθημάτων θα υιοθετήσει ένα συνδυασμό παραδόσεων και παραδειγμάτων προκειμένου να κατανοηθούν τα σημαντικά ζητήματα που περιλαμβάνονται στο ΜΚΤ των προϊόντων Υ/Τ.
ΛιγότεραΤο περιβάλλον των αγορών Υψηλής Τεχνολογίας (Υ/Τ) είναι δυναμικό και σύνθετο. Η λήψη αγοραστικής απόφασης από τους καταναλωτές είναι ιδιαίτερα δύσκολη και δυσχεραίνεται περαιτέρω από τους ακόλουθους παράγοντες και δεδομένα:
ℵ οι ρυθμοί εξέλιξης των τεχνολογιών είναι αξιοσημείωτα μεγάλοι,
ℵ το ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι ασταθές και ευμετάβλητο,
ℵ οι πελάτες φοβούνται την αβεβαιότητα των προϊόντων Υ/Τ
ℵ τα προϊόντα χαρακτηρίζονται από τεχνολογική πολυπλοκότητα
Η τυποποιημένη προσέγγιση στο MKT, τα 4 P’s, πρέπει να τροποποιηθεί ώστε να προσαρμοστεί ανάλογα με την πολυπλοκότητα και το δυναμισμό του περιβάλλοντος της Υ/Τ στο οποίο πραγματοποιούνται οι δραστηριότητες MKT.
Στόχος των μαθημάτων (συναντήσεων), επομένως, είναι η παροχή ενός πλαισίου για τις στρατηγικές και τις αποφάσεις ΜΚΤ στο περιβάλλον της Υ/Τ. Προϋπόθεση για αυτήν τη σειρά μαθημάτων αποτελεί μια επαρκής κατανόηση των αρχών του ΜΚΤ, των στρατηγικών του και της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Η σειρά μαθημάτων θα υιοθε
Το περιβάλλον των αγορών Υψηλής Τεχνολογίας (Υ/Τ) είναι δυναμικό και σύνθετο. Η λήψη αγοραστικής απόφασης από τους καταναλωτές είναι ιδιαίτερα δύσκολη και δυσχεραίνεται περαιτέρω από τους ακόλουθους παράγοντες και δεδομένα:
ℵ οι ρυθμοί εξέλιξης των τεχνολογιών είναι αξιοσημείωτα μεγάλοι,
ℵ το ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι ασταθές και ευμετάβλητο,
ℵ οι πελάτες φοβούνται την αβεβαιότητα των προϊόντων Υ/Τ
ℵ τα προϊόντα χαρακτηρίζονται από τεχνολογική πολυπλοκότητα
Η τυποποιημένη προσέγγιση στο MKT, τα 4 P’s, πρέπει να τροποποιηθεί ώστε να προσαρμοστεί ανάλογα με την πολυπλοκότητα και το δυναμισμό του περιβάλλοντος της Υ/Τ στο οποίο πραγματοποιούνται οι δραστηριότητες MKT.
Στόχος των μαθημάτων (συναντήσεων), επομένως, είναι η παροχή ενός πλαισίου για τις στρατηγικές και τις αποφάσεις ΜΚΤ στο περιβάλλον της Υ/Τ. Προϋπόθεση για αυτήν τη σειρά μαθημάτων αποτελεί μια επαρκής κατανόηση των αρχών του ΜΚΤ, των στρατηγικών του και της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Η σειρά μαθημάτων θα υιοθε