Γραφικά Υπολογιστών (Computer Graphics) (3781)

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ (Georgios Papaioannou)

Η σελίδα που προσπαθείτε να μπείτε απαιτεί όνομα χρήστη και συνθηματικό.
Η πλατφόρμα σάς ανακατεύθυνε αυτόματα στην αρχική σελίδα για να συνδεθείτε προτού προχωρήσετε σε άλλες ενέργειες. Πιθανόν, να έληξε η σύνοδός σας.
Description

­­­­

Σκοπός του Μαθήματος

Αυτό το εισαγωγικού επιπέδου μάθημα στα γραφικά υπολογιστών, επικεντρώνεται στην κατανόηση της γεωμετρίας των δύο και τριών διαστάσεων και στους βασικούς αλγόριθμους σχεδίασης χρωματισμού και φωτισμού δύο και τριών διαστάσεων με απευθείας απεικόνιση. Οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους αλγόριθμους που χρησιμοποιούνται σήμερα για τη σχεδίαση γραφικών πραγματικού χρόνου και φωτορεαλιστικών γραφικών, να μάθουν για το σχετικό hardware γραφικών και να εξασκηθούν παράλληλα σε αντίστοιχες φροντιστηριακές διαλέξεις στη μηχανή γραφικών Unity και σε εργαστηριακό μάθημα προγραμματισμού τρισδιάστατων γραφικών σε OpenGL / C++.

Περιεχόμενο του μαθήματος

  • Εισαγωγή: Η ψηφιακή εικόνα, εφαρμογές των γραφικών , είδη και μορφές αναπαράστασης γραφικών. Συσκευές απεικόνισης και καταγραφής γραφικών.
  • Αλγόριθμοι Σχεδίασης Βασικών Σχημάτων: Γραμμές, πολύγωνα, γέμισμα περιοχών, πράξεις με εικόνες και buffers, antialiasing / supersampling.
  • Σχεδίαση στο Επίπεδο: Συστήματα Συν
More  
All rights reserved