ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ - Open Courses (SBA100)
Ενότητες
4. ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Στην Ενότητα 4 εισάγεται και αναλύεται το θεωρητικό μοντέλο της ποιότητας των υπηρεσιών, γνωστό και ως το μοντέλο των κενών στις υπηρεσίες. Σκοπός είναι η κατανόηση των κενών που μπορούν να αντιμετωπιστούν μέσα από ενέργειες μάρκετινγκ, δηλαδή τα κενά του παρόχου αλλά και των πιθανών αιτίων. Αυτά ευθύνονται για το κενό του πελάτη, την απόκλιση ανάμεσα στις προσδοκώμενες και τις αντιλαμβανόμενες υπηρεσίες