Αρχές Μάρκετινγκ - Open Courses (SBA104)
Ενότητες
6. Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
Στόχοι ενότητας
- Να κατανοήσει τους λόγους μελέτης του μάρκετινγκ υπηρεσιών
- Να διαχωρίζουν τα είδη των υπηρεσιών
- Να αντιλαμβάνονται τις διαφορές ανάμεσα σε προϊόν και υπηρεσία
- Να γνωρίζουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και να αντιλαμβάνονται το πως μπορεί κανείς να τα διαχειριστεί
- Να γνωρίζει ποια είναι και τι περιέχουν τα 7 Ps των υπηρεσιών
- Να καταλαβαίνει τις παραμέτρους που επηρεάζουν την ποιότητα μίας υπηρεσίας και πιθανές επιπτώσεις που μπορεί να έχουν ενδεχόμενες αποκλίσεις.
Λέξεις κλειδιά
- είδη υπηρεσιών
- χαρακτηριστικά υπηρεσίων
- 7 Ps
- ποιότητα υπηρεσίας
- αντιλαμβανόμενη ποιότητα υπηρεσίας