Διαφήμιση και Επιχειρησιακή Επικοινωνία - Open Courses (SBA105)
Ενότητες
Στόχοι ενότητας
1.Na κατανοήσουν την φιλοσοφία του μάρκετινγκ και το τι αυτή περιλαμβάνει και συνεπάγεται.
2.Να γνωρίζουν τι περιέχει ο σχεδιασμός μάρκετινγκ
3.Να αναγνωρίζουν τα οφέλη του στοχευμένου μάρκετινγκ.
4.Να διαχωρίζουν τι αποφάσεις συνεπάγεται καθένα από τα 4 P του μίγματος μάρκετινγκ.
5.Να καταλάβουν τι περιλαμβάνει η λειτουργία μάρκετινγκ και πως αυτή συνδέεται με τις άλλες λειτουργίες της επιχείρησης.
Nα κατανοήσουν την φιλοσοφία του μάρκετινγκ και το τι αυτή περιλαμβάνει και συνεπάγεται.
2.Να γνωρίζουν τι περιέχει ο σχεδιασμός μάρκετινγκ
3.Να αναγνωρίζουν τα οφέλη του στοχευμένου μάρκετινγκ.
4.Να διαχωρίζουν τι αποφάσεις συνεπάγεται καθένα από τα 4 P του μίγματος μάρκετινγκ.
5.Να καταλάβουν τι περιλαμβάνει η λειτουργία μάρκετινγκ και πως αυτή συνδέεται με τις άλλες λειτουργίες της επιχείρησης.
Λέξεις κλειδιά
- Τι είναι το Μάρκετινγκ;
- Η φιλοσοφία μάρκετινγκ(The marketing concept)
- Σχεδιασμός στρατηγικής μάρκετινγκ (Marketing strategy planning)
- ΣτοχευμένοVS. Μαζικό μάρκετινγκ (Target vs. mass marketing)
- Τα 4P’s
- Η λειτουργία μάρκετινγκ