Παρουσίαση/Προβολή

(INF109) - Θεόδωρος Αποστολόπουλος
Περιγραφή Μαθήματος
Στο μάθημα καλύπτονται βασικές έννοιες επιχειρηματικότητας και καινοτομίας. Καλύπτονται γνωστικά αντικείμενα που άπτονται της στρατηγικής, marketing, οικονομική αποτίμηση, λογιστική και e-bsuiness και βοηθούν στην αποτελεσματικότερη επιχειρηματική έναρξη και δραστηριότητα. Επίσης γίνεται μια εισαγωγή στα θέματα καινοτομίας και στους τρόπους άντλησης καινοτόμων ιδεών και σχεδιασμού νέων υπηρεσιών και προϊόντων. Γίνεται αναφορά στο Business Model Canvas, διαδικασία ανάπτυξης Business Plan, αποτίμηση επένδυσης μέσω Discounted Cash Flows και υπολογισμού Καθαράς Παρούσας Αξίας και Εσωτερικού Βαθμού Απόδοσης, εισαγωγή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τρόποι ηλεκτρονικής διαφήμισης και μέτρησης της αγοράς (AdWords, Google Analytics και άλλα online εργαλεία της Google, του Facebook, κλπ), αναφορά στις βασικές ιδέες της λογιστικής, των καταστάσεων αποτελεσμάτων χρήσης και βασικών αριθμοδεικτών για την παρακολούθηση της πορείας της επιχείρησης.
Το μάθημα εξελίσσεται με μια σειρά διαλέξεων και ενθαρρύνεται η παράλληλη ενασχόληση των φοιτητών (ιδανικά σε ομάδες) με ένα project – νεοφυή επιχείρηση για την καλύτερη εμπέδωση και εφαρμογή της γνώσης.
Λέξεις Κλειδιά: επιχειρηματικότητα, , καινοτομία, διοικητική λογιστική, marketing, ηλεκτρονικό επιχειρείν, εφοδιαστική αλυσίδα , επιχειρηματικό μοντέλο, επιχειρηματική αξιοποίηση, αξιολόγηση επένδυσης μεγάλου ρίσκου
Ημερομηνία δημιουργίας
Τετάρτη, 7 Μαρτίου 2018
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα