Παρουσίαση στο πλαίσιο Εργαστηρίου του Μαθήματος από την ΕΥ wavespace | Δευτέρα 1/4, ώρα 13.00-15.00
- Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024 - 10:06 μ.μ. -

Τίτλος Παρουσίασης:  "Marketing Research through Design Thinking"

Θα παρουσιαστούν εισαγωγικές έννοιες και μεθοδολογικά εργαλεία της προσέγγισης Design Thinking στην Έρευνα Μάρκετινγκ. Σκοπός της παρουσίασης είναι να αναδειχθεί ο ρόλος της προσέγγισης Design Thinking, οι ωφέλειες που απορρέουν από αυτήν και η αξία που δημιουργείται για τα διάφορα διοικητικά στελέχη. Παράλληλα, θα παρουσιαστούν πρακτικές εφαρμογές και το πλαίσιο αξιοποίησης της μεθοδολογίας Design Thinking από την EY wavespace™  Ελλάδας και πώς η εφαρμογή αυτής της μεθοδολογίας επιτρέπει τη συν-δημιουργία και την ευθυγράμμιση των διοικητικών στελεχών καθώς και τη σε βάθος κατανόηση των αναγκών και επιθυμιών του πελάτη.

 Αναφορικά με τις δράσεις της ΕΥ wavespace™  μπορείτε να επισκεφτείτε τον σύνδεσμο:

 https://www.ey.com/en_gl/wavespace

Αλέξανδρος Βέρος | EY wavespaceTM Leader