Τίτλος Παρουσίασης: "Marketing Research through Design Thinking"
Θα παρουσιαστούν εισαγωγικές έννοιες και μεθοδολογικά εργαλεία της προσέγγισης Design Thinking στην Έρευνα Μάρκετινγκ. Σκοπός της παρουσίασης είναι να αναδειχθεί ο ρόλος της προσέγγισης Design Thinking, οι ωφέλειες που απορρέουν από αυτήν και η αξία που δημιουργείται για τα διάφορα διοικητικά στελέχη. Παράλληλα, θα παρουσιαστούν πρακτικές εφαρμογές και το πλαίσιο αξιοποίησης της μεθοδολογίας Design Thinking από την EY wavespace™ Ελλάδας και πώς η εφαρμογή αυτής της μεθοδολογίας επιτρέπει τη συν-δημιουργία και την ευθυγράμμιση των διοικητικών στελεχών καθώς και τη σε βάθος κατανόηση των αναγκών και επιθυμιών του πελάτη.
Αναφορικά με τις δράσεις της ΕΥ wavespace™ μπορείτε να επισκεφτείτε τον σύνδεσμο:
https://www.ey.com/en_gl/wavespace
Αλέξανδρος Βέρος | EY wavespaceTM Leader