Σχεδιασμός δημιουργικού & διαφημιστικών μηνυμάτων (5677)
Evaggelatos Andreas
Το μάθημα Δημιουργικότητα και σχεδίαση διαφημιστικών μηνυμάτων, εισάγει τους φοιτητές του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνία στην ανάπτυξη δημιουργικών ιδεών (creative concepts) κατάλληλων για την επικοινωνία επιχειρήσεων και οργανισμών.
Οι κύριοι σκοποί τού μαθήματος είναι δύο. Ο πρώτος σκοπός είναι να παρουσιάσει τις έννοιες της δημιουργικότητας και της καινοτομίας με ιδιαίτερη εφαρμογή στο χώρο της διαφήμισης και να εξασκήσει τους σπουδαστές στην ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης μέσω παιχνιδιών και επίλυσης προβλημάτων κύρια εφαρμοζόμενων στο πλαίσιο της εμπορικής επικοινωνίας.
Ο δεύτερος σκοπός του μαθήματος είναι να προσομοιώσει το πραγματικό περιβάλλον ανάπτυξης διαφημιστικών μηνυμάτων και να βοηθήσει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων των συμμετεχόντων φοιτητών μέσω της πρακτικής άσκησης τους σε ομάδες οι οποίες σε συνεργασία με επιχειρήσεις του κλάδου της εμπορικής επικοινωνίας (π.χ. διαφημιστικές) θα υλοποιήσουν ένα έργο σχεδιασμού, ανάπτυξης και παρουσίασης της αρχικής ιδέας ενός διαφημιστικού μηνύματος.
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Χειμερινό Εξάμηνο.
ΩΡΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ: Τετάρτη 1-3 μ.μ., Δεριγνύ 12, 4ος όροφος.
EMAIL ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΟΣ: aevan@aueb.gr
BLOG ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: http://creativityinadvertising.blogspot.com/
Λιγότερα
Το μάθημα Δημιουργικότητα και σχεδίαση διαφημιστικών μηνυμάτων, εισάγει τους φοιτητές του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνία στην ανάπτυξη δημιουργικών ιδεών (creative concepts) κατάλληλων για την επικοινωνία επιχειρήσεων και οργανισμών.
Οι κύριοι σκοποί τού μαθήματος είναι δύο. Ο πρώτος σκοπός είναι να παρουσιάσει τις έννοιες της δημιουργικότητας και της καινοτομίας με ιδιαίτερη εφαρμογή στο χώρο της διαφήμισης και να εξασκήσει τους σπουδαστές στην ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης μέσω παιχνιδιών και επίλυσης προβλημάτων κύρια εφαρμοζόμενων στο πλαίσιο της εμπορικής επικοινωνίας.
Ο δεύτερος σκοπός του μαθήματος είναι να προσομοιώσει το πραγματικό περιβάλλον ανάπτυξης διαφημιστικών μηνυμάτων και να βοηθήσει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων των συμμετεχόντων φοιτητών μέσω της πρακτικής άσκησης τους σε ομάδες οι οποίες σε συνεργασία με επιχειρήσεις του κλάδου της εμπορικής επικοινωνίας (π.χ. διαφημιστικές) θα υλοποιήσουν ένα έργο σχεδιασμού, ανάπτυξης και παρουσίασης της αρχικής ιδέας ενός
Το μάθημα Δημιουργικότητα και σχεδίαση διαφημιστικών μηνυμάτων, εισάγει τους φοιτητές του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνία στην ανάπτυξη δημιουργικών ιδεών (creative concepts) κατάλληλων για την επικοινωνία επιχειρήσεων και οργανισμών.
Οι κύριοι σκοποί τού μαθήματος είναι δύο. Ο πρώτος σκοπός είναι να παρουσιάσει τις έννοιες της δημιουργικότητας και της καινοτομίας με ιδιαίτερη εφαρμογή στο χώρο της διαφήμισης και να εξασκήσει τους σπουδαστές στην ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης μέσω παιχνιδιών και επίλυσης προβλημάτων κύρια εφαρμοζόμενων στο πλαίσιο της εμπορικής επικοινωνίας.
Ο δεύτερος σκοπός του μαθήματος είναι να προσομοιώσει το πραγματικό περιβάλλον ανάπτυξης διαφημιστικών μηνυμάτων και να βοηθήσει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων των συμμετεχόντων φοιτητών μέσω της πρακτικής άσκησης τους σε ομάδες οι οποίες σε συνεργασία με επιχειρήσεις του κλάδου της εμπορικής επικοινωνίας (π.χ. διαφημιστικές) θα υλοποιήσουν ένα έργο σχεδιασμού, ανάπτυξης και παρουσίασης της αρχικής ιδέας ενός