Αρχές Μάρκετινγκ - Open Courses (SBA104)
Ενότητες
5. Κύκλος ζωής προϊόντος
Στόχοι ενότητας
- Να γνωρίζουν τι είναι ο κύκλος ζωής προϊόντος, από ποια στάδια αποτελείται και τα χαρακτηριστικά του κάθε σταδίου
- Να αναγνωρίζουν τα στάδια που ακολουθεί η διάχυση ενός καινούργιου προϊόντος στην αγορά.
- Να γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά των ομάδων καταναλωτών, ανάλογα με το πόσο γρήγορα υιοθετούν ένα καινούργιο προϊόν
- Να ξέρουν την διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων και το τι περιλαμβάνει κάθε ένα από τα στάδιά της.
Λέξεις κλειδιά
- Κύκλος ζωής προϊόντος
- Διαδικασία διάχυσης νέου προϊόντος
- Στάδια ανάπτυξης νέων προϊόντων