Αρχές Μάρκετινγκ - Open Courses (SBA104)
Ενότητες
3. Έρευνα Αγοράς
Στόχοι ενότητας
- Να κατανοήσει τι σημαίνει έρευνα αγοράς
- Να αντιλαμβάνεται τι είναι, πως χρησιμοποιείται και σε τι χρησιμεύει ένα Πληροφοριακό Σύστημα Μάρκετινγκ
- Να διαχωρίζει τα είδη της έρευνας μάρκετινγκ και τα οφέλη της κάθε μιας.
- Να γνωρίζει τις ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους συλλογής πρωτογενών στοιχείων και το πότε ενδείκνυται κάθε μια από αυτές.
- Να ξέρει τι αποφάσεις συνεπάγεται η επιλογή και η συλλογή του δείγματος.
- Να μπορεί να αντιληφθεί τα οφέλη της έρευνας μάρκετινγκ και το που αυτή μπορεί να εφαρμοστεί.
Λέξεις κλειδιά
- Έρευνα αγοράς
- Έρευνα μάρκετινγκ
- Πληροφοριακό Σύστημα Μάρκετινγκ
- Τυπική και Άτυπη έρευνα μάρκετινγκ
- Ποσοτικές και Ποιοτικές Μέθοδοι συλλογής πρωτογενών στοιχείων
- Δείγματοληψία