3. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Η Ενότητα 3 εστιάζει στους τρόπους με τους οποίους οι καταναλωτές αξιολογούν τις υπηρεσίες. Ξεκινά με τη σύγκριση προϊόντων υπηρεσιών στη βάση των κριτηρίων αναζήτησης και εμπειρίας. Πραγματεύεται τις καταναλωτικές προσδοκίες, τους παράγοντες επιρροής και τα συστατικά τους. Εστιάζει στην ικανοποίηση και την ποιότητα, συμπεριλαμβανομένων και των πέντε διαστάσεων, ως μέτρα αξιολόγησης των υπηρεσιών ενώ υπερθεματίζει τη σημασία των «στιγμών αλήθειας».