6. Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Στόχοι ενότητας

  • Να κατανοήσει τους λόγους μελέτης του μάρκετινγκ υπηρεσιών
  • Να διαχωρίζουν τα είδη των υπηρεσιών
  • Να αντιλαμβάνονται τις διαφορές ανάμεσα σε προϊόν και υπηρεσία
  • Να γνωρίζουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και να αντιλαμβάνονται το πως μπορεί κανείς να τα διαχειριστεί
  • Να γνωρίζει ποια είναι και τι περιέχουν τα 7 Ps των υπηρεσιών
  • Να καταλαβαίνει τις παραμέτρους που επηρεάζουν την ποιότητα μίας υπηρεσίας και πιθανές επιπτώσεις που μπορεί να έχουν ενδεχόμενες αποκλίσεις.

Λέξεις κλειδιά

  • είδη υπηρεσιών
  • χαρακτηριστικά υπηρεσίων
  • 7 Ps
  • ποιότητα υπηρεσίας
  • αντιλαμβανόμενη ποιότητα υπηρεσίας