5. Κύκλος ζωής προϊόντος

Στόχοι ενότητας

  1. Να γνωρίζουν τι είναι ο κύκλος ζωής προϊόντος, από ποια στάδια αποτελείται και τα χαρακτηριστικά του κάθε σταδίου
  2. Να αναγνωρίζουν τα στάδια που ακολουθεί η διάχυση ενός καινούργιου προϊόντος στην αγορά.
  3. Να γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά των ομάδων καταναλωτών, ανάλογα με το πόσο γρήγορα υιοθετούν ένα καινούργιο προϊόν
  4. Να ξέρουν την διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων και το τι περιλαμβάνει κάθε ένα από τα στάδιά της.

Λέξεις κλειδιά

  • Κύκλος ζωής προϊόντος
  • Διαδικασία διάχυσης νέου προϊόντος
  • Στάδια ανάπτυξης νέων προϊόντων