3. Έρευνα Αγοράς

Στόχοι ενότητας

  1. Να κατανοήσει τι σημαίνει έρευνα αγοράς
  2. Να αντιλαμβάνεται τι είναι, πως χρησιμοποιείται και σε τι χρησιμεύει ένα Πληροφοριακό Σύστημα Μάρκετινγκ
  3. Να διαχωρίζει τα είδη της έρευνας μάρκετινγκ και τα οφέλη της κάθε μιας.
  4. Να γνωρίζει τις ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους συλλογής πρωτογενών στοιχείων και το πότε ενδείκνυται κάθε μια από αυτές.
  5. Να ξέρει τι αποφάσεις συνεπάγεται η επιλογή και η συλλογή του δείγματος.
  6. Να μπορεί να αντιληφθεί τα οφέλη της έρευνας μάρκετινγκ και το που αυτή μπορεί να εφαρμοστεί.

 

Λέξεις κλειδιά

  • Έρευνα αγοράς
  •  Έρευνα μάρκετινγκ
  • Πληροφοριακό Σύστημα Μάρκετινγκ
  • Τυπική και Άτυπη έρευνα μάρκετινγκ
  • Ποσοτικές και Ποιοτικές Μέθοδοι συλλογής πρωτογενών στοιχείων
  • Δείγματοληψία