Αρχές Μάρκετινγκ - Open Courses (SBA104)
Ενότητες
2. Συμπεριφορά Καταναλωτή
Στόχοι ενότητας
1.Nα κατανοήσουν τι σημαίνει η συμπεριφορά καταναλωτή από την σκοπιά της οικονομικής θεωρίας
2.Nα κατανοήσουν τι σημαίνει η συμπεριφορά καταναλωτή από την σκοπιά της επιστήμης της ψυχολογίας
3.Να καταλάβει τι σημαίνουν και πως εφαρμόζονται στην συμπεριφορά καταναλωτή έννοιες όπως το υπερεγώ, η αντίληψη, οι προδιαθέσεις και οι στάσεις ενός ατόμου.
4.Na κατανοήσουν τι σημαίνει η συμπεριφορά καταναλωτή από την σκοπιά της επιστήμης της κοινωνιολογίας.
5.Να καταλάβει τι σημαίνουν και πως εφαρμόζονται στην συμπεριφορά καταναλωτή έννοιες όπως οι ομάδες αναφοράς, η οικογένεια και η κοινωνική τάξη.
Λέξεις κλειδιά
- Οικονομία
- Ψυχολογία
- Κοινωνιολογία
- Το Πρόβλημα του καταναλωτή