1.Εισαγωγή

Στόχοι ενότητας

1.Nα κατανοήσουν την φιλοσοφία του μάρκετινγκ και το τι αυτή περιλαμβάνει και συνεπάγεται.

2.Να γνωρίζουν τι περιέχει ο σχεδιασμός μάρκετινγκ.

3.Να αναγνωρίζουν τα οφέλη του στοχευμένου μάρκετινγκ.

4.Να διαχωρίζουν τι αποφάσεις συνεπάγεται καθένα από τα 4 P του μίγματος μάρκετινγκ.

5.Να καταλάβουν τι περιλαμβάνει η λειτουργία μάρκετινγκ και πως αυτή συνδέεται με τις άλλες λειτουργίες της επιχείρησης.

 

Λέξεις κλειδιά

  • φιλοσοφία μάρκετινγκ
  • σχεδιασμός στρατηγικής μάρκετινγκ
  • στοχευμένο μάρκετινγκ
  • 4P’s
  • λειτουργία μάρκετινγκ