Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΠΕΛΑΤΗ

(ΟΔΕ 2641) -  ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΙΩΜΚΟΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Η Διαχείριση Εμπειρίας Πελάτη (Customer Experience Management - CXM) δεν είναι απλώς μια στρατηγική, αλλά η τέχνη του να κατανοείς, να διαμορφώνεις και να βελτιώνεις κάθε αλληλεπίδραση του πελάτη με ένα brand. Σε αυτό το μάθημα, θα εξερευνήσουμε τις αρχές, τις τεχνικές και τις βέλτιστες πρακτικές που μετατρέπουν τις εμπειρίες των πελατών σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μέσα από πρακτικές μελέτες, case studies, workshops και εφαρμοσμένες στρατηγικές, οι φοιτητές θα αποκτήσουν τις γνώσεις και τα εργαλεία για να δημιουργούν εμπειρίες που ξεχωρίζουν, κερδίζουν προσήλωση (loyalty) και οδηγούν σε επιχειρηματική επιτυχία.

Ημερομηνία δημιουργίας

Κυριακή, 9 Μαρτίου 2025