Παρουσίαση/Προβολή

Σχεδιασμός και Στρατηγική Μάρκετινγκ | MSc MSM | (2024-25)
(ODE518) - Παναγιώτης Σαραντόπουλος
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα είναι προσανατολισμένο στην εφαρμογή των αρχών, θεωριών και εργαλείων του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ) για την ανάλυση και την επίλυση στρατηγικών προβλημάτων ΜΚΤ.
Ο κύριος άξονάς του είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός ΜΚΤ, ενώ τα θέματα που παρουσιάζονται περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων: διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού ΜΚΤ και το σχέδιο ΜΚΤ, ανάλυση ελκυστικότητας βιομηχανίας, ανάλυση ανταγωνισμού και ανταγωνιστών, ανάλυση καταναλωτών-πελατών, ανάλυση χαρτοφυλακίου προϊόντων, τεχνικές πολέμου ΜΚΤ, καθώς και διάφορες επιμέρους στρατηγικές ΜΚΤ που αφορούν στη διοίκηση προϊόντος και μάρκας, στην ανάπτυξη μεριδίου αγοράς, αλλά και σε στρατηγικές ΜΚΤ που εφαρμόζονται σε ώριμες και φθίνουσες αγορές.
Κύριος σκοπός του μαθήματος είναι να βοηθήσει το φοιτητή να αποκτήσει την εμπειρία της δημιουργικής και της συστηματικής χρήσης των αρχών, μεθόδων και στρατηγικών του ΜΚΤ στο σχεδιασμό και την αξιολόγηση στρατηγικών και τακτικών σχεδίων της επιχείρησης.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2024
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα