Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

HIGH – TECH & Βιομηχανικό Μάρκετινγκ

(2834) -  EIRINI PAPAFILIPPAKI

Περιγραφή Μαθήματος

Ο κύριος στόχος του μαθήματος είναι να παρέχει ένα πλαίσιο για την ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ και λήψης αποφάσεων μάρκετινγκ στο επιχειρησιακό περιβάλλον της υψηλής τεχνολογίας.

 

Προαπαιτήσεις   --> Αρχές Μάρκετινγκ.

 

Περιεχόμενο Μαθήματος 

Περιβάλλον Υ/Τα και Μάρκετινγκ. Χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος Υ/Τ, η ανταγωνιστική πυξίδα. Συμπεριφορά καταναλωτή Υ/Τ. Έρευνα προϊόντων Υ/Τ. Διαχείριση προϊόντων Υ/Τ (σχεδιασμός προϊόντος, ανάπτυξη νέου προϊόντος, ανάπτυξη μάρκας). Το μείγμα μάρκετινγκ του προϊόντος Υ/Τ. Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ και ανταγωνιστικές στρατηγικές για προϊόντα Υ/Τ με έμφαση στις στρατηγικές ανάπτυξης.

 

Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα

Ο κύριος σκοπός του συγκεκριμένου μαθήματος είναι να παρέχει στους φοιτητές όλες τις απαραίτητες γνώσεις που σχετίζονται με τον στρατηγικό σχεδιασμό και εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής για το μάρκετινγκ προϊόντων Υ/Τ.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2023