Παρουσίαση/Προβολή

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών - ΟΔΕ
(2739) - ΕΛΕΝΗ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος
Οι υπηρεσίες κυριαρχούν στην αναπτυσσόμενη παγκόσμια οικονομία όπως ποτέ άλλοτε και η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται δραματικά. Οι εδραιωμένοι κλάδοι και οι συχνά φημισμένες και παλιές τους εταιρίες παρακμάζουν και ίσως εξαφανιστούν καθώς εμφανίζονται νέα επιχειρηματικά υποδείγματα και βιομηχανίες. Η ανταγωνιστική δραστηριότητα είναι έντονη, καθώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν συχνά νέες στρατηγικές και τεχνολογίες για να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες ανάγκες, προσδοκίες και συμπεριφορές των πελατών.
Η δημιουργία και η προώθηση αξίας στη σημερινή, ολοένα και πιο απαιτητική, οικονομία υπηρεσιών και γνώσης απαιτεί την κατανόηση του ισχυρού σχεδιασμού και της συσκευασίας των "άυλων" οφελών και προϊόντων, των υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και των διαδικασιών διαχείρισης των πληροφοριών των πελατών, την οικοδόμηση και τη διατήρηση μιας πιστής και κερδοφόρας πελατειακής βάσης και την ανάπτυξη και εφαρμογή μιας συνεκτικής στρατηγικής υπηρεσιών για τη μετατροπή αυτών των περιουσιακών στοιχείων σε βελτιωμένες επιχειρηματικές επιδόσεις. Το μάθημα παρέχει αυτές τις γνώσεις. Συγκεκριμένα, οι κύριοι στόχοι του είναι:
- Η παροχή εκτίμησης και κατανόησης των μοναδικών προκλήσεων που είναι εγγενείς στο μάρκετινγκ, τη διαχείριση και την παροχή υπηρεσιών αριστείας με κέρδος.
- Η κατανόηση της σύγχρονης σκέψης του μάρκετινγκ και της διοίκησης υπηρεσιών.
- Η προώθηση μιας νοοτροπίας προσανατολισμένης στην εξυπηρέτηση πελατών.
ΒΙΒΛΙΟ:
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ISBN: 9786185242299
Εκδόσεις: ΔΙΣΙΓΜΑ
Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2018
Μετάφραση: ΔΕΛΙΒΑΝΗ ΕΛΕΝΗ
Επιμέλεια: ΓΙΟΒΑΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
Συγγραφείς: ΒΙΡΤΣ ΓΙΟΧΕΝ, ΛΑΒΛΟΚ ΚΡΙΣΤΟΦΕΡ
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2022
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα