Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Οικονομικά για τη Διοίκηση Επιχειρήσεων - "Athens MBA"

(ODE463) -  Prodromos Vlamis

Περιγραφή Μαθήματος

Ο σκοπός του μαθήματος είναι να παρουσιάσει στους φοιτητές τις κυριότερες βασικές θεωρητικές έννοιες της οικονομικής επιστήμης για την κατανόηση της λειτουργίας των αγορών και της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στην εφαρμογή της θεωρίας της μικροοικονομίας σε απτά προβλήματα της πραγματικής οικονομίας, τόσο από τη σκοπιά του καταναλωτή και της επιχείρησης, όσο και από τη σκοπιά του κοινωνικού οφέλους και της αποδοτικότητας της οικονομίας συνολικά. Το πρώτο μέρος του μαθήματος είναι αφιερωμένο στην ανάπτυξη των βασικών εννοιών της οικονομικής θεωρίας. Το δεύτερο μέρος αναλύει τη ζήτηση και την προσφορά στις αγορές προϊόντων, ενώ στο τρίτο μέρος γίνεται μια εμπεριστατωμένη ανάλυση των προσδιοριστικών παραγόντων των τιμών και ποσοτήτων των παραγόμενων προϊόντων στις διαφορετικές μορφές αγορών (Πλήρης Ανταγωνισμός, Μονοπώλιο, Μονοπωλιακός Ανταγωνισμός και Ολιγοπώλιο).

Ημερομηνία δημιουργίας

Σάββατο, 2 Οκτωβρίου 2021