Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (MBA)

(ODE449) -  ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΙΩΜΚΟΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Το Μάθημα μελετά και αναλύει τον καταναλωτή/ πελάτη ως αποφασίζοντα.  Η έμφασή του δίδεται στις στρατηγικές επιπτώσεις των ψυχολογικών και κοινωνικών επιδράσεων που δέχεται ο καταναλωτής στη διάρκεια της διαδικασίας λήψης αποφάσεων.  Παράλληλα, στο Μάθημα, η διαδικασία της έρευνας αγοράς και της ανάλυσης της συμπεριφοράς του αποτελεί κεντρικό άξονα για τη μελέτη όλων των θεμάτων, διαδικασιών και φαινόμενων της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή/ Πελάτη.

Θέματα που καλύπτονται στο Μάθημα περιλαμβάνουν: διαδικασία λήψης αποφάσεων, επεξεργασία πληροφοριών, αντιλήψεις, προσήλωση στη μάρκα, ανάμειξη με το προϊόν, μέτρηση και αλλαγή στάσεων, μέθοδοι έρευνας αγοράς και καταναλωτή, διαπροσωπικές επιδράσεις στη συμπεριφορά του καταναλωτή, αγοραστική συμπεριφορά και επιλογή καταστήματος, και τέλος, εφαρμογές στην τμηματοποίηση της αγοράς, την τοποθέτηση και την προβολή προϊόντων / υπηρεσιών.

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2021