Παρουσίαση/Προβολή

ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
(ODE329) - Αδάμ Βρεχόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής ΟΠΑ, ΣΔΕ, Τμήμα ΔΕΤ
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα τοποθετείται στα γνωστικά αντικείμενα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ακολουθώντας μια διεπιστημονική προσέγγιση (π.χ. Μάρκετινγκ και Πληροφοριακά Συστήματα). Στο πλαίσιο του μαθήματος θα έχουν την ευκαιρία οι φοιτητές/τριες να αποκτήσουν χρήσιμη θεωρητική γνώση (π.χ. αρχές, έννοιες, θεωρητικά υποδείγματα, στρατηγικές) αλλά και να κατανοήσουν την πρακτική εφαρμογή του περιεχομένου των γνωστικών αντικειμένων του μαθήματος στο επιχειρηματικό περιβάλλον και στα πρότυπα συμπεριφοράς των καταναλωτών. Επίσης, θα δοθεί έμφαση στην παρουσίαση αναδυόμενων πρακτικών, τεχνολογιών και εφαρμογών (π.χ. Omnichannel Retailing, Social Media, Proximity Technologies, Physical Web, Gamification, Marketing Analytics, Search Engine Marketing, κ.α.). Η θεματολογία του μαθήματος περιλαμβάνει αντικείμενα όπως το Ηλεκτρονικό Λιανεμπόριο και τη Συμπεριφορά του Καταναλωτή στο Πολυκαναλικό Περιβάλλον, την Ηλεκτρονική Έρευνα Μάρκετινγκ, τις Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Ψηφιακού Μάρκετινγκ, το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν Επιχείρησης-προς-Επιχείρηση, την Ηλεκτρονική Διαχείριση Σχέσεων Πελατών, τη Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν καθώς και διάφορα Ειδικά Θέματα Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Επίσης, θα γίνει παρουσίαση διάφορων χρήσιμων εργαλείων και εφαρμογών σχετικών με τα γνωστικά αντικείμενα του μαθήματος (π.χ. Web Analytics, SEO, CRM, E-Mail MKT, κ.α.). Η εκπόνηση μιας ομαδικής εργασίας και η συζήτηση μέσα στην τάξη μελετών περιπτώσεων (case studies) θα συμβάλλουν επίσης στην ολοκληρωμένη προσέγγιση των γνωστικών αντικειμένων του μαθήματος. Παράλληλα, στο πλαίσιο των διαλέξεων του μαθήματος θα δοθεί η ευκαιρία στους φοιτητές να εξοικειωθούν με την επιστημονική έρευνα που εκπονείται στο χώρο αυτό μέσω της παρουσίασης και συζήτησης σχετικών επιστημονικών άρθρων και της σύνδεσής τους με πρακτικά ζητήματα. Τέλος, το μάθημα δεν έχει "τεχνικό" χαρακτήρα και συνεπώς δεν απαιτούνται προηγμένες γνώσεις Πληροφορικής για την παρακολούθησή του.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη, 17 Μαΐου 2016
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα