Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (ΟΔΕ 2735)

(2735) -  ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΙΩΜΚΟΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Linear flat illustration for presentations white background marketing  strategy Stock Vector | Adobe Stock

Το μάθημα είναι προσανατολισμένο στην εφαρμογή των αρχών, θεωριών και εργαλείων του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ) στην ανάλυση και την επίλυση στρατηγικών προβλημάτων ΜΚΤ. Ο κύριος άξονάς του είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός ΜΚΤ, όμως παρουσιάζονται και θέματα ανάπτυξης επιμέρους στρατηγικών ΜΚΤ. Η θεματολογία του Μαθήματος, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει θέματα όπως: η διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού ΜΚΤ και το σχέδιο ΜΚΤ, η ανάλυση ελκυστικότητας βιομηχανίας, η ανάλυση ανταγωνισμού και ανταγωνιστών, η ανάλυση πελατών, η ανάλυση χαρτοφυλακίου προϊόντων, τεχνικές πολέμου ΜΚΤ, καθώς και διάφορες επιμέρους στρατηγικές ΜΚΤ που αφορούν στη διοίκηση προϊόντος και μάρκας, στην ανάπτυξη μεριδίου αγοράς, αλλά και στρατηγικές ΜΚΤ που εφαρμόζονται σε ώριμες και φθίνουσες αγορές.

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα, 5 Οκτωβρίου 2009