Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Διοίκηση Πωλήσεων και Βιομηχανικό (Β2Β) Μάρκετινγκ

(MISC214) -  Sergios Dimitriadis, Lionakis Kostas

Περιγραφή Μαθήματος

Δεδομένου του βάρους των βιομηχανικών (Β2Β) συναλλαγών στην οικονομία και των ιδιαιτεροτήτων των βιομηχανικών αγορών, καθώς και τη σημαντικότητα της λειτουργίας των πωλήσεων, το μάθημα στοχεύει να οδηγήσει τους φοιτητές:

  • Στην κατανόηση των βασικών χαρακτηριστικών των βιομηχανικών (Β2Β) αγορών και των κυρίων διαφορών μεταξύ βιομηχανικού (Β2Β) μάρκετινγκ και μάρκετινγκ καταναλωτικών προϊόντων,
  • Στην εξοικείωση με την ανάλυση προβλημάτων Β2Β μάρκετινγκ και την αντίστοιχη λήψη αποφάσεων,
  • Στην κατανόηση της διαδικασίας της προσωπικής πώλησης, και
  • Στη δυνατότητα ανάλυσης και εφαρμογής ζητημάτων οργάνωσης και διοίκησης πωλήσεων.

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα, 29 Φεβρουαρίου 2016