Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Διοίκηση Σχέσεων Πελατών (CRM)

(5690) -  ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα αυτό έχει ως στόχο να αποσαφηνίσει την ουσία της έννοιας των Πελατών Στρατηγικής Σημασίας και να παρουσιάσει τις αποτελεσματικές πρακτικές διοίκησης των σχέσεων με τους πελάτες αυτούς. Στο πλαίσιο των διαλέξεων θα παρουσιαστεί ένας μεγάλος αριθμός πρακτικών εργαλείων που μπορούν να αποδειχθούν χρήσιμα στον εντοπισμό πελατών στρατηγικής σημασίας, καθώς και στη διαχείρισή τους με τον πλέον αποτελεσματικό και ευέλικτο τρόπο. Το μάθημα αυτό, μεταξύ άλλων, έχει σκοπό να μυήσει τους φοιτητές στην ουσία της φιλοσοφίας του μάρκετινγκ, που είναι η εστίαση στον πελάτη, η ικανοποίηση των εξιδεικευμένων αναγκών του και η ανάπτυξη μιας μακροχρόνιας αμοιβαίως επωφελούς σχέσης μαζί του.

Ημερομηνία δημιουργίας

Παρασκευή, 23 Φεβρουαρίου 2024