Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (προπτυχιακό μάθημα)

(5636) -  ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ, ΦΛΩΡΑ ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ

Περιγραφή Μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος είναι να αναγνωρίσει ο φοιτητής τη στενή σχέση μεταξύ διαφημιστικής στρατηγικής και στρατηγικής μάρκετινγκ και να κατανοήσει τους μηχανισμούς που καθορίζουν την αποτελεσματικότητα μιας διαφημιστικής εκστρατείας.

Το μάθημα επικεντρώνεται στις σύγχρονες ερευνητικές προσεγγίσεις στη μελέτη της διαφήμισης (ιεραρχικά μοντέλα της διαφήμισης, διαφήμιση σε συνθήκες υψηλής και χαμηλής ανάμιξης, μοντέλα στόχων-στρατηγικής) και εξετάζει σε βάθος τόσο τη στρατηγική (ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική μάρκετινγκ, στόχοι, προϋπολογισμός, σχεδιασμός μέσων και μέτρηση αποτελεσματικότητας) όσο και τη δημιουργική πλευρά της διαφήμισης (σχεδιασμός, ανάπτυξη, τεχνικές, εκκλήσεις). Επίσης γίνεται παρουσίαση του αναπτυσσόμενου κλάδου διαφήμισης στο διαδίκτυο (internet advertising) και τα κοινωνικά δίκτυα (social media advertising).

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής θα πρέπει να είναι γνωρίζει πώς να σχεδιάσει, να αναπτύξει, να εκτελέσει και να αξιολογήσει ένα αποτελεσματικό διαφημιστικό πρόγραμμα.

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη, 8 Φεβρουαρίου 2024