Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Πολυ-καναλικό Μάρκετινγκ & Εμπειρία Πελάτη

(ME371) -  Νίκος Κυρέζης

Περιγραφή Μαθήματος

Στο σημερινό περιβάλλον η εμπειρία που αποκομίζει ο πελάτης από τις καθημερινές αγορές και συναλλαγές του είναι καθοριστικής σημασίας παράγοντας για τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε μια επιχείρηση.   

Παράλληλα, το μάρκετινγκ, οι πωλήσεις, η επικοινωνία, η εξυπηρέτηση πελάτη περνούν πλέον από πολλαπλά κανάλια, ψηφιακά, φυσικά και υβριδικά. Το ίδιο το κοινό, σε όποιο κλάδο και αν δραστηριοποιείται ένας οργανισμός ή μια επιχείρηση, έχει υιοθετήσει μια πολυ-καναλική (multi-channel) συμπεριφορά, επισκεπτόμενο και χρησιμοποιώντας παράλληλα  φυσικά καταστήματα, τηλεφωνικά κέντρα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ηλεκτρονικά καταστήματα, μηχανές αναζήτησης – σύγκρισης – αξιολόγησης, portals & blogs, εφαρμογές σε κινητά τηλέφωνα, ενώ συνεχίζει να παρακολουθεί και τα «παραδοσιακά» μέσα (τηλεόραση, έντυπα, outdoor, below-the-line ενέργειες κοκ). Οι συνθήκες αυτές καθιστούν αναγκαία τη συντονισμένη διαχείριση όλων των καναλιών, το πολυ-καναλικό μάρκετινγκ (omni-channel marketing) για την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελάτη (customer experience) στο σύνολο της αγοραστικής διαδρομής του πελάτη (customer journey).

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2017