Παρουσίαση/Προβολή

Διεθνές Μάρκετινγκ
(ME198) - Διονύσης Σκαρμέας
Περιγραφή Μαθήματος
Σε μια εποχή παγκοσμιοποίησης της γνώσης, της τεχνολογίας, της παραγωγής και των καταναλωτικών προτύπων, η σύγχρονη επιχείρηση έχει να αντιμετωπίσει έναν παγκοσμιοποιημένο ανταγωνισμό τόσο εντός, όσο εκτός των συνόρων. Στο πλαίσιο του παρόντος μαθήματος θα αναλύσουμε τον τρόπο λήψεως επιχειρηματικών αποφάσεων διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Επιπροσθέτως, θα εξετάσουμε τις στρατηγικές προιόντος, τιμολόγησης, δικτύων διανομής και προβολής για διεθνείς αγορές. Το μάθημα περιλαμβάνει μελέτες περιπτώσεων για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις διεθνείς αγορές.
Ημερομηνία δημιουργίας
Παρασκευή, 5 Μαρτίου 2010
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα