Παρουσίαση/Προβολή

Τουριστικό Μάρκετινγκ
(ME191) - Καλυψώ Καραντινού
Περιγραφή Μαθήματος
Η αναπτυξιακή πορεία του τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο είναι εντυπωσιακή. Ιδιαίτερα για την Ελλάδα, ο τουρισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες πηγές πλούτου. Πέρα από σημαντικός κλάδος οικονομικής δραστηριότητας για την χώρα, ο τουρισμός είναι και σημαντικός εργοδότης. Τα στοιχεία αυτά καθιστούν απαραίτητη την πληρέστερη κατανόηση της τουριστικής βιομηχανίας και των μεθόδων μέσω των οποίων η διαχείριση τουριστικών επιχειρήσεων μπορεί να γίνει αποδοτικότερη.
Το μάθημα του Τουριστικού Μάρκετινγκ σκοπό έχει να βοηθήσει τους φοιτητές να κατανοήσουν σε βάθος τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της τουριστικής βιομηχανίας και τις ιδιαιτερότητες των τουριστικών υπηρεσιών και επικεντρώνεται στις σύγχρονες τάσεις στον τουρισμό και τη φιλοξενία (εναλλακτικά κανάλια, εναλλακτικές μορφές τουρισμού, storytelling, creative tourism, immersive tourism), στη σπουδαιότητα της επικέντρωσης στη βιωσιμότητα (sustainability), στη σπουδαιότητα του στρατηγικού σχεδιασμού και προγραμματισμού, στην ανάλυση της τουριστικής αγοράς, στην τμηματοποίηση και στρατηγική τοποθέτηση, στη σπουδαιότητα του destination/place branding, στη διαχείριση και προώθηση προορισμών, και στην ανάπτυξη στρατηγικής για επώνυμους προορισμούς με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων μάρκετινγκ.
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2010
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα