Παρουσίαση/Προβολή

Ψηφιακό Μάρκετινγκ
(ME183) - Δημήτρης Δρόσος, Κωνσταντίνος Καμινάκης, Ηλίας Μπαλαφούτης
Περιγραφή Μαθήματος
Το διαδίκτυο και οι νέες τεχνολογίες επικοινωνίας και πληροφορίας αποτελούν πλέον βασικούς παράγοντες εξέλιξης και διαμόρφωσης των αγορών προσφέροντας νέες ευκαιρίες στις επιχειρήσεις. Το μάθημα παρουσιάζει το νέο αυτό ψηφιακό τοπίο και αποσκοπεί στην ανάπτυξη των ικανοτήτων που απαιτούνται για την αξιοποιήση του από την σύγχρονη επιχείρηση.
Συγκεκριμένα, το μάθημα εστιάζει στα παρακάτω αντικείμενα:
- Τάσεις στην αγορά των ψηφιακών μέσων, ψηφιακές τεχνολογίες
- Επιχειρηματικά μοντέλα και στρατηγική μάρκετινγκ
- Ανάλυση e-SWOT και δείκτες μέτρησης αποτελεσμάτων (web metrics)
- Αρχές content marketing
- Search Engine Optimization
- Ψηφιακά μέσα και εργαλεία μάρκετινγκ, επικοινωνίας και προώθησης (Own, paid, earned media)
- Διαφημίσεις search, display, social media, programmatic: λειτουργία, χαρακτηριστικά, μέτρηση αποτελεσμάτων
- E-mail campaigns, affiliation, retail media, connected TV
- Σχεδιασμός προγράμματος ψηφιακών ενεργειών (e-media plan)
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2010
-
Μαθησιακοί στόχοι
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι συμμετέχοντες θα πρέπει:
- Nα έχουν κατανοήσει τις συνέπειες των ψηφιακών τεχνολογιών για το μάρκετινγκ
- Nα γνωρίζουν τα κύρια εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και να είναι σε θέση να τα εφαρμόσουν σε ένα αρχικό επίπεδο
- Nα επιλέγουν τα κατάλληλα εργαλεία ανάλογα με τους στόχους μάρκετινγκ και τα δεδομένα της αγοράς
- Nα αξιολογούν την αποτελεσματικότητα των ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ
- Nα συνθέτουν όλα τα παραπάνω σε ένα e-marketing plan.
Προτεινόμενα συγγράμματα
- Βλαχοπούλου Μ. (2020), Ψηφιακό Μάρκετινγκ – Από τη θεωρία στην πράξη, Εκδόσεις Rosili.
- Kingsnorth S. (2022), Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Προπομπός
Μέθοδοι αξιολόγησης
Το μάθημα περιλαμβάνει εργαστήρια, εργασία και εξετάσεις. Η εργασία του μαθήματος είναι ομαδική (4-5 ατόμων) και υποχρεωτική. Η περιγραφή της έχει αναρτηθεί στο e-class. Περαιτέρω οδηγίες θα δοθούν στο μάθημα και στα εργαστήρια. Ο τελικός βαθμός θα υπολογιστεί ως εξής: 60 % εξετάσεις, 40% εργασία.
Προσοχή! Τα εργαστήρια, πέραν της εξοικείωσης με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων και πλατφορμών (Google analytics, Google Ads, Meta ads), υποστηρίζουν την εκπόνηση της υποχρεωτικής εργασίας του μαθήματος από τον διδάσκοντα που είναι και ο επιβλέπων της. Συνεπώς η συμμετοχή σας είναι πολύ σημαντική προκειμένου να μπορέσετε να ανταποκριθείτε
στις απαιτήσεις της.Διδάσκοντες
Δημήτρης Δρόσος, Επίκουρος Καθηγητής
Κωνσταντίνος Καμινάκης, Επίκουρος Καθηγητής
Ηλίας Μπαλαφούτης, Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό