Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Πολιτική Προϊόντος

(5624) -  Πάρις Αργουσλίδης

Περιγραφή Μαθήματος

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2010

  • Περιεχόμενο Μαθήματος

     

    Το μάθημα αυτό παρουσιάζει τους τύπους των προϊοντικών αποφάσεων που πρέπει να λαμβάνει μια επιχείρηση προκειμένου να επιτύχει τους στόχους της. Εμφαση δίνεται στα θέματα συσκευασίας, brand elements (verbal & visual identity), branding building, brand extension και co-branding. Επίσης, το μάθημα εστιάζει στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και κατάργηση προϊόντων.