Παρουσίαση/Προβολή

(5622) - ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ, ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΜΙΝΑΚΗΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα αυτό καλύπτει σε εισαγωγικό επίπεδο όλες τις βασικές αρχές του Μάρκετινγκ. Στο πλαίσιο του μαθήματος εξετάζοται: ο ρόλος του Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και στην κοινωνία, την ανάλυση της αγοράς, η αγοραστική συμπεριφορά στην καταναλωτική και βιομηχανική αγορά, η τμηματοποίηση αγοράς & η τοποθέτηση προϊόντος, η έρευνα αγοράς, το μίγμα ενεργειών μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, διάθεση, προβολή και προώθηση), η στρατηγική μάρκετινγκ.
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2010
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα