Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ

(5622) -  ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ, ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΜΙΝΑΚΗΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα αυτό καλύπτει σε εισαγωγικό επίπεδο όλες τις βασικές αρχές του Μάρκετινγκ.  Στο πλαίσιο του μαθήματος εξετάζοται: ο ρόλος του Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και στην κοινωνία, την ανάλυση της αγοράς, η αγοραστική συμπεριφορά στην καταναλωτική και βιομηχανική αγορά, η τμηματοποίηση αγοράς & η τοποθέτηση προϊόντος, η έρευνα αγοράς, το μίγμα ενεργειών μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, διάθεση, προβολή και προώθηση), η στρατηγική μάρκετινγκ.

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2010