Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Ποσοτικά Μοντέλα Μάρκετινγκ

(ME143) -  Γεώργιος Μπάλτας

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα «Ποσοτικά Μοντέλα Μάρκετινγκ» του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών παρουσιάζει τον προηγμένο χώρο των ποσοτικών υποδειγμάτων, συνδυάζοντας θεωρία και εφαρμογές στο πεδίο του μάρκετινγκ και της ατομικής συμπεριφοράς. Το μάθημα ανταποκρίνεται στην ανάγκη της σύγχρονης οικονομίας για στελέχη που μπορούν να χρησιμοποιούν τα εμπειρικά δεδομένα για να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις.

 

 

 

 

 

 

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Κυριακή, 18 Οκτωβρίου 2009