Αγαπητοί φοιτητές/ριες
Όπως σας είχα υποσχεθεί κατωτέρω θα διαβάσετε τα σχόλια για τις εργασίες σας στο μάθημα του Σχεδιασμού Δημιουργικού, από την υπεύθυνη μάρκετινγκ της εταιρείας Zoetis Hellas. Σας προωθώ τα σχόλια της και για πιθανές απορίες ή ερωτήσεις σχετικά με τα σχόλια αυτά μπορείτε να μου στείλετε ως ομάδα email, το οποίο θα προωθήσω στην υπεύθυνη και θα ζητήσω να σας απαντήσει.
Επέλεξα να παρουσιάσω τα σχόλια όλων των ομάδων σε όλες, καθώς οι ιδέες έχουν παρουσιαστεί και η βαθμολόγηση του μαθήματος έχει ολοκληρωθεί. Άρα κοιτώντας το σύνολο των σχολιών θα έχετε μια πιο ευρεία εικόνα σχετικά με τον τρόπο που μια εταιρεία βλέπει μια πρόταση για καμπάνια.
Θέλω να σας ενημερώσω επίσης ότι σύντομα θ' ακολουθήσει κοινωνική συνάντηση με τα στελέχη της εταιρείας όπου θα σας εκφράσουν τις ευχαριστίες τους για την δουλειά σας, και θα σας δωθεί συστατική επιστολή για να την χρησιμοποιήσετε στο βιογραφικό σας. Για την ακριβή ημερομηνία και τον τόπο που θα γίνει η συνάντηση θα σας πληροφορίσω μόλις μάθω από την εταιρεία. Στη συνάντηση αυτή όποιος φοιτητής/ρια δεν μπορεί να παρευρεθεί παρακαλώ να ενημερώσει μέλος της ομάδας του που θα παρευρεθεί, για να παραλάβει εκ μέρους του την συστατική επιστολή.
Α. Ευαγγελάτος
ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ "ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ" 2024-25
1. ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
- Γενικά πολύ καλές παρουσιάσεις (διαφάνειες) δουλεμένες με όρεξη και κέφι.
- Εξαιρετική η φυσική παρουσίαση των διαφανειών.
- Εντυπωσιακή η κατανόηση του θέματος και η εμβάθυνση σε αυτό, με αποτέλεσμα την δημιουργία ευφάνταστων, ολοκληρωμένων, σχεδόν επαγγελματικών εργασιών. Και το σχεδόν δεν είναι για να μειώσει αλλά για να τονίσει την αξία αυτών των εργασιών, καθώς κάποιες από αυτές ξεπερνούν σύγχρονες προτάσεις από αρκετούς επαγγελματίες του χώρου
- Μπράβο σε όλες τις ομάδες για τη δουλειά, τις ιδέες, την διάθεση και το κέφι που βάλανε στις παρουσιάσεις τους.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την ευκαιρία που μας δώσατε να μοιραστούμε μαζί σας αυτή την εμπειρία.
2. ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ
ΟΜΑΔΑ Α
Παρουσιάστηκαν 4 ιδέες μάλλον κλασικές, η υλοποίηση ωστόσο της κεντρικής ιδέας έγινε με ευφάνταστο τρόπο, φρέσκια προσέγγιση που αποδίδει την αξία του προληπτικού ελέγχου με χιούμορ και ευαισθησία. Ωραία εικαστική πρόταση που συνδέεται με την ιστορία της εταιρείας και καλύπτει όλα τα δυνατά σημεία προβολής με επάρκεια. Λίγο κοστοβόρα ωστόσο (photobooth).
ΟΜΑΔΑ Β
Παρουσιάστηκαν 3 ιδέες, αρκετά συγκεχυμένα και προχώρησε σε υλοποίηση μάλλον η πιο αδύναμη. Η ιδέα δεν είχε «στηριχτεί» στο βιβλίο «ένας γάτος που τον έλεγαν Bob», ήταν αντιγραφή της ιστορίας του βιβλίου, άρα έλειπε η όποια πρωτοτυπία και δεν θα μπορούσε να ολοκληρωθεί γιατι υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα και επομένως θα φαινόταν ως λογοκλοπή. Ωστόσο είχε ωραίο μήνυμα, και η πρόταση για την πλατφόρμα όπως και η ιδέα προβολής των ανάπηρων ζώων σε σχέση με πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης είναι πολύ ενδιαφέρουσες. Θα μπορούσε εύκολα να υλοποιηθεί.
ΟΜΑΔΑ Γ
Οι ιδέες που περιγράφονται είναι κάπως μπλεγμένες (με τον σκύλο/έφηβο) και αυτή που αναπτύχθηκε τελικά θέλει δουλειά ως προς το κείμενο, αλλά τόσο το ύφος όσο και η προσέγγιση του θέματος είναι πολύ ενδιαφέροντα. Ωστόσο το μήνυμα είναι αμφιλεγόμενο καθώς φάρμακο παίρνεις για την ασθένεια όχι για την αγάπη. Όμως είναι πολύ ωραία η παρουσίαση στα Social.
ΟΜΑΔΑ Δ
Και τα 2 stories πολύ έξυπνα, και αυτό που επιλέχθηκε αναπτύχθηκε σωστά. Το μήνυμα της πρόληψης που το θεωρούμε καθοριστικής σημασίας αποδώθηκε ολοκληρωμένα και η καμπάνια μοιάζει εύκολη στην υλοποίησή της. Ευφάνταστο και έξυπνο τόσο το hashtag που χρησιμοποιήθηκε όσο και το βραχιόλι που προτάθηκε για τα κατοικίδια.
ΟΜΑΔΑ Ε
Φρέσκιες, ωραίες ιδέες -ειδικά αυτή με την επιστροφή του Οδυσσέα- και πολλές αξιοποιήσιμες προτάσεις. Πολύ ενδιαφέρον το κουτί εμπιστοσύνης καθώς και το η εφαρμογή για το ηλεκτρονικό διαβατήριο.
ΟΜΑΔΑ ΣΤ
Ιδέα συμπαθητική αλλά μάλλον συνηθισμένη -το video με τις χαρούμενες στιγμές- ωστόσο οι καμπάνιες στα social έχουν μεγάλο ενδιαφέρον, και η δυνατότητα να ενημερώσεις για ασθένειες και για ανάγκες των ζώων πολύ ικανοποιητική. Το ανταποδοτικό όφελος στους διαγωνισμούς είναι κάτι που χρειάζεται μελέτη καθώς η εταιρεία δεν μπορεί να δώσει προϊόν στον τελικό καταναλωτή.
ΟΜΑΔΑ Ζ
Ιδέα που μάλλον η παρουσίασή της προκαλεί σύγχυση: Η ιδιαίτερη φροντίδα τελικά κάνει κακό. Αλλο πράγμα όμως η ενσυναίσθηση κι άλλο η ψυχική υγεία ζώου και ανθρώπου. Κινούμαστε δηλαδή λίγο σε γκρίζα ζώνη. Ωστόσο το μήνυμα είναι ενδιαφέρον και θα μπορούσε να δώσει μια χιουμοριστική καμπάνια σε συνδυασμό με κάποιες από τις προτάσεις για τα social.
ΟΜΑΔΑ Η
Ωραία ιδέα, που στηρίζεται στο χιούμορ. Όμως η ιδέα δεν μπορεί να υλοποιηθεί στην Ελλάδα, καθώς το νομικό καθεστώς δεν επιτρέπει την προβολή τέτοιων προϊόντων όπως γίνεται στην Αμερική. Θα μπορούσε βέβαια να αξιοποιηθεί στα πλαίσια καμπάνιας ενημέρωσης για την προστασία των ζώων από κληρονομικά νοσήματα.
ΟΜΑΔΑ Θ
Φρέσκια, πρωτότυπη, καλοδουλεμένη ιδέα. Πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις για κόμικς, διαγωνισμούς και διαδικτυακά παιχνίδια. Η χρήση του ΑΙ στα καλύτερά του.
ΟΜΑΔΑ Ι
Πολύ καλή ιδέα που «χάθηκε» στην διαδρομή. Κατοικίδιο και άνθρωπος δεν ανταλλάσσουν αίμα -δεν είναι μεταμόσχευση- δίνουν αίμα για έλεγχο (check up). Απλά δημιουργείται μια κοινή καρδιά από το αίμα τους που υποδηλώνει την αγάπη και την φροντίδα που υπάρχει μεταξύ τους.
ΟΜΑΔΑ ΙΑ
Ιδέα, που χρειάζεται προσοχή στην εκτέλεση για να αποδοθεί με χιούμορ. Ωστόσο είναι πολύ αναμενόμενη σαν ιστορία, δηλαδή δεν έχει κάποια ανατροπή, κάποια έκπληξη. Σαν καμπάνια τώρα, δεν έχει συνοχή και ενιαίο ύφος. Δηαλδή άλλο σκεπτικό η ραδιοφωνική άλλη προσέγγιση στα post, χωρίς κάποια πρωτοτυπία.
Ε. Ευαγγελάτου,
DX Sales & Marketing Manager, Zoetis Hellas