Προς ενημέρωσή σας, στους βοηθούς των μαθημάτων που διδάσκω δίνω τις ακόλουθες οδηγίες βαθμολόγησης.
====== Οδηγίες βαθμολόγησης εργασιών:
Στην περίπτωση ομαδικής εργασίας, λάβετε υπόψιν (κατά την προφορική εξέταση) και το κατά πόσον συμμετείχε ενεργά στην ομάδα του ο κάθε φοιτητής, τι έκταση της ομαδικής εργασίας ανέλαβε/εκτέλεσε, πόσο κεντρικό ρόλο είχε, πόσο καλά γνώριζε όλα όσα παρέδωσε η ομάδα.
10: Η ομάδα έχει κάνει απολύτως σωστά όλα όσα ζητούνταν, η εργασία είναι πολύ καλά τεκμηριωμένη και είναι μια από τις καλύτερες που βαθμολογήσατε.
9: Η ομάδα έχει κάνει σωστά όλα όσα ζητούνταν και η εργασία είναι καλά τεκμηριωμένη. Υπάρχουν μερικές μικρο-ατέλειες αλλά θα μπορούσε κανείς και να τις ανγοήσει.
8: Υπάρχουν κάποια μικρά προβλήματα στην εργασία ή την τεκμηρίωσή της αλλά σε γενικές γραμμές η ομάδα ασχολήθηκε σοβαρά και έχει κάνει σχεδόν όλα όσα ζητούνταν.
7: Υπάρχουν κάποια προβλήματα στην εργασία ή την τεκμηρίωσή της αλλά σε γενικές γραμμές η ομάδα ασχολήθηκε σοβαρά και έχει κάνει τα περισσότερα από όσα ζητούνταν.
6: Η ομάδα φαίνεται να αφιέρωσε αρκετό χρόνο και έχει κάνει σαφώς περισσότερα από τα μισά όσων ζητούνταν αλλά υπάρχουν σοβαρά προβλήματα στην εργασία ή την τεκμηρίωσή της.
5: Η ομάδα φαίνεται να αφιέρωσε χρόνο αλλά έχει κάνει περίπου τα μισά όσων ζητούνταν και υπάρχουν σοβαρά προβλήματα.
4: Η ομάδα φαίνεται να αφιέρωσε χρόνο αλλά έχει κάνει ελαφρώς λιγότερα από τα μισά όσων ζητούνταν και υπάρχουν σοβαρά προβλήματα.
3: Η ομάδα δεν φαίνεται να πολυ-ασχολήθηκε με την εργασία. Έχει κάνει σαφώς λιγότερα από τα μισά όσων ζητούνταν και υπάρχουν σοβαρά προβλήματα.
2: Η ομάδα δεν φαίνεται να πολυ-ασχολήθηκε με την εργασία. Έχει κάνει ελάχιστα από όσα ζητούνταν.
1: Κάτι παρέδωσε η ομάδα αλλά ουσιαστικά δεν έχει κάνει τίποτα.
0: Η ομάδα δεν παρέδωσε τίποτα.