Ολοκληρωμένη Επιχειρησιακή Επικοινωνία - Open Courses (M23211R)
George Panigyrakis
Το μάθημα αυτό έχει σχεδιαστεί για να εισάγει τους φοιτητές στις βασικές αρχές της Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ (IMC). Ο φοιτητής αποκτά περαιτέρω κατανόηση της φύσης και έκτασης της επικοινωνίας μάρκετινγκ και μαθαίνει να διαχειρίζεται τα εργαλεία προώθησης των πωλήσεων με απώτερο στόχο τον σχεδιασμό και την εκτέλεση ενός δημιουργικού και με συνοχή στρατηγικού σχεδίου.
ΛιγότεραΤο μάθημα αυτό έχει σχεδιαστεί για να εισάγει τους φοιτητές στις βασικές αρχές της Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ (IMC). Ο φοιτητής αποκτά περαιτέρω κατανόηση της φύσης και έκτασης της επικοινωνίας μάρκετινγκ και μαθαίνει να διαχειρίζεται τα εργαλεία προώθησης των πωλήσεων με απώτερο στόχο τον σχεδιασμό και την εκτέλεση ενός δημιουργικού και με συνοχή στρατηγικού σχεδίου.
Το μάθημα αυτό έχει σχεδιαστεί για να εισάγει τους φοιτητές στις βασικές αρχές της Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ (IMC). Ο φοιτητής αποκτά περαιτέρω κατανόηση της φύσης και έκτασης της επικοινωνίας μάρκετινγκ και μαθαίνει να διαχειρίζεται τα εργαλεία προώθησης των πωλήσεων με απώτερο στόχο τον σχεδιασμό και την εκτέλεση ενός δημιουργικού και με συνοχή στρατηγικού σχεδίου.
Περίγραμμα
Προτεινόμενα συγγράμματα
Belch, G. E., & Belch, M. A. (2012). Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective (9th Ed.). New York: McGraw-Hill.
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
Clow, K. E. & Baack, D. E. (2009). Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications: Global Edition (4th ed.). Upper Saddle River, NJ: Pearson.
Duncan, T. (2005). Principles of Advertising and IMC (2nd ed.) New York: McGraw-Hill.
Percy, P. (2008). Strategic Integrated Marketing Communications. Oxford, UK: Butterworth Heinemann.
Belch, G. E., & Belch, M. A. (2012). Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective (9th Ed.). New York: McGraw-Hill.
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
Clow, K. E. & Baack, D. E. (2009). Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications: Global Edition (4th ed.). Upper Saddle River, NJ: Pearson.
Duncan, T. (2005). Principles of Advertising and IMC (2nd ed.) New York: McGraw-Hill.
Percy, P. (2008). Strategic Integrated Marketing Communications. Oxford, UK: Butterworth Heinemann.
Εισαγωγή στην Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ
Αλλαγές του περιβάλλοντος που λειτουργούν οι επιχειρήσεις
Ορισμός και κατανόηση θεωρητικού υποβάθρου της Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ
Η σημασία και η ανάπτυξη του IMC
Τα εργαλεία επικοινωνίας
Στόχοι και βήματα επικοινωνιακής στρατηγικής
Ο ρόλος της διαφήμισης και της προώθησης
Το μίγμα προώθησης
Διαφήμιση
Άμεσο μάρκετινγκ
Προώθηση πωλήσεων
Δημόσιες σχέσεις
Προσωπικές πωλήσεις
Διαδραστικό μάρκετινγκ
Η διαδικασία σχεδιασμού του προγράμματος ολοκληρωμένης επικοινωνίας
Αξιολόγηση και έλεγχος του προγράμματος ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ
Μέτρηση αποτελεσματικότητας των μεθόδων μάρκετινγκ
Διεθνές πρόγραμμα ολοκληρωμένης επικοινωνίας
Λάθη κατά την εφαρμογή του διεθνούς προγράμματος της Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ
Διεθνείς στρατηγικές προώθησης
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 2242
Αρ. Προβολών : 17240
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -