Μάθημα : Advanced Customer Analytics

Κωδικός : INF423

INF423  -  Ted Lappas

Μάθημα

Data-oriented techniques for extracting patterns from sales, marketing, and customer data in order to support personalized marketing and customer relationship management. Propensity modeling & classification, association/rules analysis, dimensionality reduction, data clustering, text mining, collaborative filtering and social network analysis tools and techniques will be applied. The main objective of the course is to explain in detail the methodologies used in relationship marketing in order to gain actionable insights from data.

Ενότητες

- Δεν υπάρχουν ενότητες -

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2024 - 3:56 μ.μ.
  • Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2024 - 9:45 π.μ.
  • Παρασκευή, 8 Δεκεμβρίου 2023 - 6:12 μ.μ.