0. Το συνιστώμενο βιβλίο για το σεμινάριο Εισαγωγής στο Μάρκτινγκ που θα κάνει ο κ. Σαμπάνης είναι διαθέσιμο στον σύνδεσμο
https://open.lib.umn.edu/principlesmarketing/
α. Μελετείστε ΟΛΕΣ τις χειρόγραφες σημειώσεις μου πλην των σελίδων για Κύριες Συνιστώσες. Συσχετίστε όσα αναφέρονται στις χειρόγραφες σημειώσεις με τα εδάφια του συγγράμματος Lilien, et. al. Κεφ. 2 εδάφιο Stochastic Models. Η ύλη στο βιβλίο είναι ό,τι αναφέρεται στις χειρόγραφες σημειώσεις με υποβοηθητικό το αντίστοιχο κείμενο του βιβλίου.
γ. Διαβάστε το μαθηματικο παράρτημα στο σύγγραμμα LKM για τις συναρτήσεις Gamma, Beta, τις αντίστοιχες κατανομές κλπ (σελ. 601-612), για την ετερογένεια (σελ 612-616). Προαιρετικό: Μία εισαγωγή στην εκτίμηση παραμέτρων είναι στο Παράρτημα Δ - σελ. 627 κ.ε..
στ. Η ύλη των Principal Components είναι πολυ σημαντική αλλά προαιρετική ύλη. Είναι από τα κύρια μέρη του πρόσφατα δημοφιλούς κλάδου του Data Science - Data analytics... Προαιρετικά εκτός των δικών μου σημειώσεων κοιτάξτε τις φωτοτυπημένες σελίδες για το ίδιο θέμα από το σύγγραμμα του Theil που υπάρχουν στον ιστότοπο
ζ. Προαιρετικά: Για τους ελέγχους chi square, τόσο για ανεξαρτησία όσο και για έλεγχο κατανομές, ανατρέξτε σε οποιοδήποτε σύγγραμμα στατιστικής ή στο σχετικό αρθρο στην Wikipedia. Απλή παρουσίαση της στατιστικής γενικά όπως χρησιμοποιείται στο Marketing δίνεται στο βιβλίο Marketing Research, Aaker, Kumar, Day. Για τους ελέγχους chi square κοιτάξτε το Κεφ. 17 (η ιστοσελίδα του συγγράμματος είναι η http://bcs.wiley.com/he-bcs/Books?action=index&itemId=047123057X&itemTypeId=BKS&bcsId=1817). Για ανάλυση παραγόντων και κύριες συνιστώσες (που θα δουμε αργότερα) επίσης καλή περιγραφή είναι στο Κεφ. 21 του ίδιου συγγράμματος.